Bowling

Idag har vi plockat lite mer här hemma. Gått en runda, gick förbi Jämjöhallen och köpte massa god mat till Isak, och lite annat.
Sen åkte jag med mamma, Felicia och Oliwer in till stan vid halv fyra tiden för att gå lite på rean, hittade lite fint på Gina Tricot , kollade efter byxor också men nej, tycker det är så svårt att hitta!
Gick och tog oss varsin cheeseburgare sen har det dags för bowling på Cyberzone.
Det blev jätte trevligt och alla verkade nöjda med kvällen=)
Jag är nöjd med dom två strikes jag lyckades med, så roligt det är! Sista halvtimmen fick vi spela discobowling, det var coolt hehe.

Vi är glada att alla tyckte det var roligt =)
Här kommer lite bilder såklart :


Niklas berättar hur det ska gå till!


Nu är det igång=)


Alle på väg mot rännan gissar jag på.


Lillasyster Flis ser nöjd ut =)


Bror, far, farmor, farfar, Anja och farbror


Isak busar med moster Fanny när mami spelar.


Daniel, mamma och Ola.


Niklas och Isak <3


Discobowling



Roligt att alla kunde komma!
Puss & Kram =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Emanuel jobbar på samma företag som din pappa ;P

2008-12-30 @ 10:51:29
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Anja

Tack för den trevliga julklappen!

Vi tyckte det var jättetrevligt trots att det inte gick så bra för Pappa och Kasper HIHI=);)

Kramisar

2008-12-30 @ 14:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0