Dagens namn, ISAK

Idag har Isak namnsdag! Så han har fått många kramar, pussar och hälsningar :)
Om man tittar på namnbetydelse så betyder Isak den som skrattar, det passar honom.



Innan idag tänkte vi ta vår dagliga morgonpromenad, utan att titta ut innan. Hopp så stod vi där i dörren med regn utanför!Åh så trist, gick en sväng runt området iaf, Isak hade det gott inne i vagnen iaf :)
Han sover middag nu och jag tänkte.. eh hm, nu gklömde jag va det va jag skulle göra.... aja kommer nog på det sen. Är iaf glad att det är fredag och nu ska Niklas vara långledig över jul och nyår och va hemma med oss, det gillar vi :D

Kommentarer
Postat av: felicia

jag saknar dig hälsa nicke och pussa Isak jätte mkt älskar dig hoppas vi ses snart love u//flis

2008-12-19 @ 13:41:38
URL: http://anderssonfelicia.blogg.se/
Postat av: Anja

Den som skrattar... underbart!! det gör han ju jämt bättre namn finns inte till denne underbare pojk han förgyller vårt liv oerhört mycket man blir bara så varm i hjärtat...<3

/Kramisar Morfar & Anja

2008-12-19 @ 19:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0