Gagaa

Vaknade tidigt av Isak som inte vill sova längre än till 07.30 , hehe men det e ganska okej ändå. Brukar ligga kvar iaf till halv nio om det går och busa och mysa.
Lite frukost sen gick vi en lång morgonpromenad allihopa, jätte skönt! Vid halv tolv åkte jag in till stan, var och köpte nya haklappar och skarfsar till Isak så han kan va lite tuff, dom vi hade var så tråkiga och välanvända:P
Sen kom Johanna in till stan också och det blev lite shopping ett par timmar, hittade litegrann som jag är nöjd med=)
Ute efter en ny jacka, men det får nog vänta lite, hittade ingen snygg iaf.
Men skooor, älskar skor! Fanns hur många som helst. Klämde och kände på några iaf.
Johanna hittade en jätte jättefin Nyårs klänning som jag blev avis på, hehe kommer va så fin så.
Roligt att umgås lite själva igen, det var ett tag sen det.


Vid fyra var jag hemma hos mina älskade killar igen! =) Möttes av en buse i gåstolen som sa GAGAA , haha han är så söt, säger det hela tiden nu.
Sen har det bara varit mys och bus i vanlig ordning.

Nu har nicke och jag tittat på Svenska hjältar, ryser hela tiden!, ska kika vidare nu.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0