Härlig dag

Idag har mamma och Oliwer hälsat på mej och Isak, dom brukar göra det en gång i veckan och det tycker jag är jätte mysigt!=)
Och Isak har varit hur pigg och busig som helst idag. Pratade en massa om allt och inget, och så lagade jag en kycklinggryta och så blev det fika med massa bakverk. Idag har iaf jag varit ute, mamma stannade med Isak så gick jag en runda själv. Helt helt underbart, bara gå och fundera och njuta=) Det var så skönt så jag tog mej en runda ikväll också när vi lagt Isak. Tror jag ska börja med det, en avkopplande kvällspromenad. Det gör nog gott.
Nu är vagnen fixad också, så om det regnar imorgon blir jag sur för jag vill gå lång morgonpromenad med Isak, hoppas.
Fick inte se Bonde söker fru för Niklas så nu ska jag kika va som hände på fyrans hemsida hoho.
Gokväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0