Isak- nattugglan

Ooh han vaknade igår när jag skulle lägga mej, så fick hoppa över i vår säng. Men runt 04.00 tror jag klockan var, vaknade Isak och höll på att klättra och dona i sängen, ibland kan man vakna av att ha en fot i ansiktet:P Han är så vaken också så kan hålla på ett bra tag! Men tillslut somnade vi och vaknade  07.30 i vanlig ordning, jag försökte titta på Jul i svingen på barnkanalen men Isak drog mej i håret och höll på, så vi bråkades lite. Haha, på skoj alltså=)
Såg ut att regna ute men vi gav oss ut ändå efter frukost och det var jätte skönt faktiskt. Nu sover fisen gott i sin vagn.

Ah ska väl passa på att ta mej ett vil jag också nu då!! :9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0