Jordskalv

Ja det var visst det imorse, men Isak och jag märkte ingenting. Och skönt var väl det, annars hade vi nog legat och varit rädda hela morgonen! otäckt som fan ju.

Vi låg i sängen och tittade på barnkanalen till kl nio, sen frukost. Jag försöker alltid läsa tidningen samtidigt som vi äter men Isak blir galen om det inte går så fort med gröten som han vill! haha söte=)

Vikt lite tvätt och gått en långpromenad precis också så Isak ligger och sover i vagnen nu, fast verkar inte sova tungt för hör hur han rör sig en del:P
Ska kika på Hem till gården nu, mitt favorit program på teve nu sen jag började vara hemma om dagarna, får inte missa något hihi.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0