Juldagen

Vilka dagar det har varit! Haft så roligt och är så glad för alla våra fina paket =)
Och jag älskar att jag har en liten familj att dela allting med, dom betyder allt för mej.
Isak har fått massa nya leksaker och kläder så vi har länge till hehe, allt är så fint. Niklas och jag fick vad vi önskat oss och mer!
Kan ju inte va annat än helnöjd just nu.

Men tröötta är vi minsann, Niklas försökte lära mej Guitar Hero och efter ett par gånger kändes det bra fastän jag blev utbuad varje gång haha. Ska fortsätta öva fast nu tog Niklas över liksom och jag hamnade här :P

Alla gillade vår julklapp, vi har hyrt bowlinghallen på Cyberzone, bara för oss familj och släkt. Tror att det kommer bli jätte roligt! Hoppas alla kan komma.


Imorgon ska jag in till stan igen. Ska följa med mamma och Felicia in på julrean och leta efter byxor. Ska bli mysigt att åka iväg bara vi tre.

Hoppas alla haft en bra jul!!
GodnattKram

Lite bilder från idag:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0