Oh månda

Vilken slapp helg vi haft!
Lite bak i lördags och igår var det lite plock här hemma här och var i lådor och skåp. Jag strök faktiskt lite också, handdukar och Isaks sängkläder. Fick ställa mej i förrådet för Isak var och drog i sladden hela tiden till strykjärnet :P (vi har ett stort förråd så det gick bra ändå =)

Idag ställde jag mej och gjorde knäck, aldrig gjort förut så jag ville prova..det tog lite tid men dom blev jättegoda!
Nu vet jag inte va jag kan hitta på att baka, tipsa gärna!


Inga planer för veckan.. kanske förresten åka till Johanna, hoppas på det, det var längesen jag träffade min bästaste bäste vän nu.

Nu vaknade Isak, så godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0