Otursdag?

Har tre sårade fingrar nu:P Ett rött irriterande nagelband, skar mej på en konservburk igår och idag slant jag med en kniv! aah hatar när det svider! .. så nu fick jag gnälla för det.
Och innan idag gick Isak och jag förbi fönstret i vardagsrummet och han fick tag i vår växt så den drog i golvet.. åh drygt. Men det lär inte vara den enda gången.. hmhm.
Sen för några timmar sen skulle Nicke göra nån form av hopp över mej, fast mitt huvud följde med bakåt :S haha .. var väl inte riktigt meningen.
Så vi har bara hållt oss inne idag, och det var väl lika bra det=)
Efter vi lagt Isak , så har vi gjort hemmagjorda snickers.. jättegoda!!
Blev lite mumsande på dom och House på teve.
Snart blir det nog sängen.
Godnatt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0