Rolig dag

I förmiddags tog jag bussen in till stan med lillasyster Fanny för att shoppa julklappar och titta lite till oss själva också. Det var väldigt trevligt, längesen vi hittade på något hon och jag=) Jag köpte faktiskt tjocka strumpbyxor som jag hoppas blir fint till min kjol jag har köpt innan, och stoora pärlörhängen. Fanny hittade en snygg tröja och julklappar till sin bästis och till pappa.
Sen kom Niklas och Isak och hämtade oss och vi blev bjudna på middag hos pappa och Anja. Isak fick en fin jul-haklapp också=)
Brummade hem och fick besök av Niklas och Erika, det var ett tag sen nu så det var jätte roligt!=) Vi har fått låna deras videokamera över julen, så vi kan filma Isak och hans första jul. Dom gick precis så nu blir det nog soffan. Är så trött, hehe men det har varit en rolig dag =)



Dumma mej förresten, kan ju inte prata om hur goda bakverken är utan att skriva receptet.
 
Tips för julbak: Snickers

1 dl socker
2 dl ljus sirap
1 burk jordnötssmör ( nutella går också bra )
1 dl kokos
K- special flingor
Blockchoklad

1. Blanda alla ingredienser utom flingor & choklad i en gryta.
2. Låt koka 3 min.
3. Blanda i flingor.
4. Lägg i formar.
5. Smält blockchokladen och häll över.
6. Ställ i kylen att kallna. yum yum


Kommentarer
Postat av: Anja

Tack Alle nu ska vi prova att baka de goda kakorna så fort vi får tid. Så roligt att träffa er idag det går för långt mellan gångerna borde bli bättre på att träffas mer. Nu längtar vi redan efter er igen Syns på Julda`n !! Ha det gött

/Kramisar Anja

2008-12-22 @ 23:18:14
Postat av: Emelie

Ja, det var nog oss du såg. Var inne en snabbis :)

God Jul :D

2008-12-23 @ 14:01:57
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Katrine

Ja dom var verkligen mumsiga:D

2008-12-29 @ 03:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0