Storstäd

Var ju som sagt på IKEA igår och hittade det vi behövde, ett nytt vitrinskåp, vin och ölglas, backar som Isak kan ha sina leksaker i, och lite tyg som jag ska sy kuddar med. Sen var det bara lite småplock.
Det är alltid massa saker man vill ha när man är där!
Isak tyckte det var väldigt spännande och vara med, och det var mycket andra bebisar som åkte omkring i sina vagnar som han tittade efter =)

Idag är det storstäd i förrådet, känns som att man alltid behöver rensa där. Köpte förvaringslådor och sen har vi fått en hylla av Niklas mor så nu ska det nog bli lite ordning på att!
Varför har man så svårt för att göra sig av med saker? och kläder ska jag alltid spara även om man vet att man aldrig kommer använda dom:P

Idag tog Isak och jag ett morgonbad och efteråt fick han mysa i sin nya badrock, lägger in lite bilder. Han är så fin i den!=)


Sitter och leker på lekmattan.


Ooh den såg kulig ut!


Nepp nu ska jag dra vidare =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh, va söt ^^

Nu blev jag också sugen på Ikea ju :)

2008-12-28 @ 11:53:30
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Anja

Härligt att se att det kommer till användning, han e ju jättesöt i den... alltid söt oavsett vad han har på sig.

Kramisar



2008-12-28 @ 13:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0