Annandag Påsk

Blev en toppen dag igår också, som julafton för Isak. Han har fått så fina saker! Igår fick han kalsonger, en påskhare, en fisk-taklampa, en barnbok och en box för leksaker.
Det var roligt att träffa alla i familjen. Nicke och jag fick faktiskt leta efter våra påskägg, vi trodde vi var vuxna nu när vi fått barn men nej, det var bara alla lägga sig på golvet och leta! haha, men jag fick hjälp att hitta mitt av min lilla kusin=)
Isak var ganska trött men piggnade till senare på dagen.

På kvällen kom mamma och Ola. Då fick Isak kläder & en jätte söt keps!
Och vi fick ännu mer godis, jag har ätit så mycket godis denna helgen... phuu.

Idag vet jag inte va vi ska hitta på ännu, fint väder så är väl ute så mycket vi kan iaf.
Ha en bra dag!


Påskdagen:


Isak & Oskar

Nicke letar som en galning ; )

Tittar i Isaks nya bok.

Skoja till det lite, hoho!

Isak & Oliwer

Här är han tuff i sin nya keps =)

Kommentarer
Postat av: Anja

Mysigt de e å träffas alla...tack för en småmysig promenix <3

Kramisar

2009-04-13 @ 14:40:36
Postat av: Fanny=D

Alltid lika kulit att träffa er<33 kram

2009-04-15 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0