Busringning

Hallo.
Har haft lillasyster Fanny på besök sen igår.  Var i lyckeby och hämtade henne och blev bjudna på middag hos pappa & Anja, sen fick Isak stanna där medans vi åkte och handlade mat på maxi.
Hade en mysig kväll i soffan, Niklas servade oss med drinkar ( barndrink till Fanny obs ) , jordgubbsglass och choklad! underbart.
Idag sov vi länge allihopa, vaknade klockan 10 och blev helt chockad, men skönt var det.
Niklas åkte upp till sin mor för att tvätta bilen och Fanny, jag och Isak gick till lekparken sen visade vi runt henne i jämjö så hon fick lite mer koll ; )
Stannade till uppe hos Eva där jag sattes i arbete med att dammtorka och dammsuga bilen. Sen la vi oss i solen på gräsmattan en stund innan vi gick hem.
Killarna tog en lång middagslur och vi tittade på Anastasia, som både jag och Fanny älskar. Vi hann också baka grahamsbröd innan dom vaknade.
Haft så mysigt så =)

Imorgon ska jag till vårdcentralen, är så väldigt trött ofta, har huvudvärk och mår illa och blir lätt snurrig och y i huvudet.. väldigt störande så det hoppas jag få hjälp med.
Sen skulle mamma titta in också.

Nu ska jag lägga mej på vetekudden i soffan och bara ha det skönt =)

Kommentarer
Postat av: Anja

Fick med oss en lycklig och glad liten Fanny idag...

det bästa hon vet e att få va med syrran å hennes lilla familj<3

Kramisar

2009-04-06 @ 22:13:14
Postat av: Alexandra

Roligt att höra, vi tyckte det var jätte kul att hon var hos oss igen =)

2009-04-07 @ 10:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0