Forts..

Gick ut en sväng vid lunch tid idag. Till lekparken med Isak, han skulle ju få leka med sin spann och spade. Så han grävde ner sitt ben i sanden och stoppade i munnen också, fy! så snabb med att stoppa allt i munnen.. men vi fick ut det mesta.
Gick en sväng här i jämjö och träffade på Niklas och Erika,( Isaks gudfar med flickvän ). De var hos Niklas föräldrar så vi stannade där ett tag och pratade lite.. bla om midsommar. Hade varit kul att hitta på något detta året.
Tog sen en vilostund i soffan innan vi åkte ut till pappa & Anja där vi tillbringat hela eftermiddagen ute, Isak var på toppen humör och lekte och busade på tomten.
Jag har tagit hem två tavlor som jag hade när jag var liten till Isaks rum, dom passade bra. Kul att han får ha saker som jag har minnen ifrån. På väg hem åkte vi förbi Eva så Nicke fick leta lite saker som han haft som liten, så vi fick med oss en massa byggklossar och annat skoj =)
Nu börjar det bli bra på gossens rum , och det är så roligt!!
Lägger upp bild sen när allt är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0