Fredag 24 April

Gokväll!
Här sitter jag i soffan och kommer inte riktigt till ro för att gå och lägga mej. Nicke har somnat.. i soffan så han ligger här och snarkar brevid. Nästan så man blir avundsjuk faktiskt hihi.
Vi var iväg en runda innan och kikade presenter till Isak, och vi fick med oss tre saker hem. Vi ska åka in själva nån dag tänkte vi för att titta på sommarkläder till honom. Var på Lindex och där fanns så mycket fint! vill ha allt =) Det finns inget roligare än att köpa barnkläder!!

Imorgon vet jag inte hur vi gör på dagen, pratade om att hälsa på pappa & familjen innan jag börjar jobba. Gå runt i Lyckeby lite när vi ändå är där. Vi får se.
Jag har inte övningskört på länge så det skulle vara roligt också.. vill ju inte glömma av mej!

Nu ska jag fortsätta titta på teve en stund.
Godnatt på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0