Gold Bunny

Blev inget med wämöparken idag, var bara i stan på lite ärenden. Sen har vi bara varit hemma, lekt med Isak på hans rum och lyssnat på hans gulliga barnskivor. Han börjar dansa, eller gunga när han hör musik nu =)
Sitter och försöker hålla mej vaken nu, trötter ikväll.. kollar lite på Rent hus, man blir lika förvånad varje gång. Helt otroligt hur folk kan leva så.. hemskt.

Snart är det påsk också, har lite planer. Ska till Eva, Niklas mamma på lördag och grilla sen på påskdagen ska vi till min farmor. Roligt för då får man träffa alla.. är väldigt sällan annars.
Får se om jag blir inringd på något jobb.. det var längesen nu och jag längtar faktiskt tills nästa gång.

Till påsk önskar jag mej en sån här goding! :



Åh jag minns förra året, nicke och jag fick varsin men jag åt upp båda på samma kväll!! NIklas tappade hakan.
Underbart goda, jag älskar ju choklad så bättre kan det inte bli =)

Önska kan man ju alltid.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Samma här choklad & cola, haha;) Kram

2009-04-09 @ 11:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0