Haha, just det..

Jag kanske ska skriva om busringningen jag hade som rubrik i förra inlägget.
Idag har jag för första gången blivit kallad kärringjävel, haha.
Det ringde när jag stod i köket från något nummer jag inte kände ingen, men de la på när jag svarat. Sen ringde det igen och då sa dom något jag inte uppfattade. Det ringde en tredje gång och då sa ungen :
 " -Va din kärringjävel ska jag spöa dej eller?!" snacka om att jag blev snopen.
Men stackarna ringde jue inte ens från skyddat nummer så Niklas ringde faktiskt upp och skällde på dom, sa att han skulle ringe igen ikväll till deras mamma om dom inte slutade, vi har ju nummret...
Har sen dess inte hört ett ljud :P
Snorisar.

Kommentarer
Postat av: Anja

Sicka små busingar... de fick erfara att de djävlats med fel "kärring" yea på dem bara hihi;p

2009-04-06 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0