Jobb ändring

Är trött efter ännu en vaken natt, Isak får inte ro alls stackarn.. hoppas verkligen det blir bättre snart.. vi är som tre vrak här hemma.
Men nu en glad nyhet, jag har ju jobbat ett par dagar på ett boende här i Jämjö och nu hade personalen bett sin chef kontakta mej om jobb i sommar. Dom ville så gärna att jag ska skulle vara där =) Så jag har varit och fixat det idag, blev verkligen jätte jätte glad!
Så nu ska jag jobba där i sommar istället. Skönt att bara kunna ta cyklen 10 min innan man börjar + att jag trivs toppen bra!
Nu ska jag fira med choklad och Hem till gården :9

Tjo.


Kommentarer
Postat av: Anja

Gud... så härligt Vad kul att de tyckte så bra om dig, det måste kännas gött<3

E lilleman bökig å ni vill sova ut någon natt lämna honom här å låt oss vara vakna lite istället vetja..

Kramisar

2009-04-01 @ 17:00:50
Postat av: Alexandra

Hehe ja det känns jätte bra =)

Ja absolut, det tycker han nog bara e roligt !

2009-04-01 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0