Letar tyg & annat

Idag har vi varit och hälsat på Emelie och Samuel. Jätte kul och dom lekte så bra de små, Samuel delade med sig av alla sina leksaker. När Isak kan gå kommer han att följa efter honom hela tiden.
Tror jag ska fråga om dom vill gå en sväng till lekparken nån dag nu när det är så fint väder!
Emelie hade bakat muffins tills vi skulle komma och Isak mumsade i sig två stycken, han älskade dom =) Kakmonster precis som jag.
Gick en runda extra när vi skulle hem, var hemma och åt lite sen gick Isak och jag en runda till och då somnade lillen i vagnen så jag passade på att bara ta det lugnt på uteplatsen en stund..
Nu har jag tittat lite på Ikeas hemsida, tittar grejer till Isaks rum, bla tyg som vi ska sy gardiner och kuddar av, men vi har nog fastnat för det längst ner till vänster på bilden, sött väl?


Inte så mycket färg men det blir det med allt annat vi ska ha.

Nu tar killarna ett bad, och jag ska nog gå och förbereda välling till busungen =)
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anja

Kul att träffa någon att gå ut och promenera och leka med ja, Isak då jue leka alltså;D

Kramisar

2009-04-09 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0