Måndag 20 April

Hallo!
Jobbade söndag också, kändes som jag varit där en vecka när jag slutade! haha.. långa dagar på helgerna. Men det gick bra. De ringde om jobb på lördag också, men bara en tur på 4,5 timme.
Idag har vi varit hemma alla tre, gick en sväng i det sköna vädret. Niklas drog upp oss i skogen för att visa något ställe han lekte på som liten, mene han hade visst glömt bort sig. Klart, det var ju ett tag sen..

Väl hemma blev det middag och Niklas och Isak tog sig ett bad =)
Jag fick en idé om små tavlor till Isaks rum, vi hade fyra svarta ramar som bara låg i en låda. Jag har målat dom i samma gröna färg som hans stolar, sen ska vi sätta in bilder på Kalle Anka, Kajsa & knattarna. Kommer nog att bli bra hoppas jag =)
Roligt att fixa själv jue!
Nu ska jag ta mej en lååång varm dusch, sen bara mysa i soffan med Niklas.
Hoppas ni haft en bra start på denna vecka!

Kommentarer
Postat av: Anja

Vad ni fixar å donar i lillemans rum ska bli spännande att se...

Kramisar

2009-04-20 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0