Nu har vi en grind

Ännu en dag med vackert väder, oh så skönt.
Var på vårdcentralen innan men allt var bra med mej, och det var ju skönt att höra. Allt kan bero på stress, och andra orsaker. Skulle höra av mej ifall det blir värre men nu hoppas vi det blir bättre! =)
Mötte upp mamma på vägen hem så gick vi förbi affären för att köpa med lite fika.
Medans jag var iväg hade Niklas snickrat ihop en grind till uteplatsens staket, jätte fint blev det. Så nu kan ingen Isak smita iväg i sommar =)
Tog en fika i solen, sen blev det lek inne på Isaks rum.
Följde med mamma till lyckeby för att titta på skor. Och såklart hittade jag ett par jag blev förälskad i, som jag fick med mej hem.. tack mamma! Jag önskar bara jag kunde gå i högklackat men jag kan verkligen inte det längre.. finns ju så många underbara höga skor.
Men jag är väldigt nöjd med mina.
Har nu en lugn kväll, ska nog ligga på vetekudden som vanligt en stund.

Imorn ska vi iväg på dagen en runda. Tänkte gå en sväng i wämöparken med Isak, det måste ju vara djur där nu?

Hoppas ni haft en fin dag!

Mina nya favoriter!


Kommentarer
Postat av: Fanny=D

Guud så snygga=D Kramis

2009-04-08 @ 13:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0