Onsdag 15 April

Vaknade idag seg efter en ganska så vaken natt. Isak vaknade vid 04.00 och var liksom.. pigg! haha, men efter lite välling somnade han tillslut mellan oss i vår säng.
Vi var uppe till elva ungefär sen var vi så trötta alla tre så vi gick och la oss och sov i nästan två timmar, sen vaknade man som en ny människa igen =)
Niklas fick skynda iväg på möte. Jag och Isak lekte ett tag på hans rum, sen gick vi en långrunda på en timme ungefär.. men sista biten var tröög, det blåste jätte mycket! men skönt iaf.
När Niklas kom hem hade han varit och köpt färg på vägen hem, vi ska måla om två små stolar som Isak har på sitt rum. Det blir en jätte cool grön färg.

Sen har jag jobbat ikväll, sen fick jag tider lördag söndag också. Roligt att få jobba lite, fast jag missar Emelies tjejkväll men det får bli en annan gång.

Imorgon kommer mamma & Felicia. Sen ska jag åka med dom och hälsa på en kompis Malin och hennes tre veckor gamla bebis!! åh så spännande, vet inte ens om jag vågar hålla honom? jo det e klart.. det kan jag nog inte låta bli =)

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0