Onsdag 29 April

Hej på er!
Hoppas ni haft en underbar dag i det underbara vädret!
Isak vaknade vid sex idag och ville upp men jag lyckades minsann få honom att somna om till åtta =)
Vid halv tolv tog vi bussen in till stan, sprang in på gina tricot i hopp om att hitta en t-shirt för jag var så varm men hittade ingen. Vi mötte upp Johanna och två andra sen gick vi och fikade en bra stund. Var så härligt att sitta ute, Isak fick smaka morotskaka & chokladmuffins! vilken fest. Han tyckte det var så himla kul att träffa sin gudmor, de busade som bara den.
Är glad att jag åkte in, var roligt att gå runt i stan lite. Fick med mej en tröja och lite smink hem också.

Ikväll har Niklas fixat ännu mer på vår uteplats, han har planterat blommor och gjort så fint. Min duktiga gubbe<3
Men trött var han för han har redan slocknat, jag ska kika om det är något på teve. Suttit ett tag nu och lagt in bilder som ska framkallas =) är en hel del kan jag säga..

Imorgon ska det nog bara vilas upp inför jobbe-helgen, får se om det blir någon brasa..

Gonatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0