Sommar

Hej igen.
Ingen kul teve kväll idag.. nicke & jag har slukat en honungsmelon men sen fastnade han i ett bilprogram. Jag har haft min kvälls- smörjning av kroppen som jag måste ha eftersom jag är en torrboll! Längtar tills sommaren, det blir bättre då.
Allt blir bättre då! ser verkligen fram emot denna, även om jag ska jobba mycket.
Jag tycker bara det ska bli jätte roligt! kanske inte så konstigt eftersom jag varit hemma så länge. Man behöver träffa andra människor och ärligt talat känner jag mej äntligen mer bekväm med mej själv.. har aldrig känt den känslan. Men jag tror det går åt rätt håll nu =) plus allt roligt vi familjen ska göra. Bara att åka och bada med Isak kommer bli superkul! jag tror han kommer att älska sommaren. Sen vill vi åka till Ölands djurpark också och titta på djuren och åka någon liten karusell.. typ grisarna.
Vi ska nog få en underbar sommar!!
Kom snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0