Söndag 26 April

Hallå! Hoppas ni haft en bra helg!
Vi har varit igång hela tiden. Igår gick vi upp tidigt, sen åkte vi ut till pappa och familjen. Vi fikade i solen sen fick Isak vara hos dom medan jag och Niklas åkte iväg och handlade paket till honom. Så nu har han en hög med paket som väntar på födelsedagen =)
Sen jobbade jag på kvällen, när jag slutat skyndade jag hem för att titta på Robinson. Men jag missade vem som åkte hem ändå?
Idag var vi uppe tidigt igen, vi åkte till Brunnsparken i Ronneby där vi haft en mysig dag i värmen. Vi försökte mata fåglarna men dom var väl mätta för de ville ine ha vårt bröd :P haha.. nån tvingade väl i sig en bit...
Jag har jobbat ikväll också, och när jag kom hem fick jag mej en väldig överraskning!

Isak kom gående mot mej med världens leende! han gick in i min famn och jag blev så stolt & rörd!! Vår duktiga lilla pojke! Älskar honom så!!!
Jag kommer somna med ett leende på läpparna ikväll, är så lycklig med min familj<3

Kommentarer
Postat av: Anja

Ååååå... vad gosigt Han går! Du ler väl än kan jag tro.

Kramisar

2009-04-27 @ 06:22:44
Postat av: Emelie

Åhh, va roligt :D

Förstår att du är stolt :)

2009-04-27 @ 08:53:12
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0