Tisdag 14 April

Började dagen med ett stor rensande av kläder & skor. Så skönt när det blir gjort!
Det tog hela förmiddagen, vi tog en promenad innan lunch också.
Sen har gjort lite ärenden inmot staden, Isak har fått bokstväver till sin dörr, lägger in en bild sen.

Vid fem tiden gick jag och Isak ner till lekparken för att träffa Emelie & samuel. Dom är så söta de små när de leker, Samuel sprang omkring hur glad som helst och Isak satt i sanden och var överlycklig haha! fast jag tror han vill kunna gå han också snart, men det kan han.. det dröjer nog inte länge =)
Jag blev bjuden på ännu en Mary Kay kväll, hemma hos Emelie på söndag. Och det tyckte jag lät roligt, då får jag ju trräffa hennes kompisar också.
Så om jag inte åker på att jobba , kikar jag bort till henne.

Skit på teve ikväll, eller ah av det man får se. Niklas tillåter inte allt nämligen :P men får kanske tvinga honom?
Men något blir det som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Farmor Eva

Tvinga honom gärna...jag står på din sida =)

2009-04-14 @ 22:00:39
Postat av: Anja

Bra Farmor!!! Ja, me GIRLPOWER<3<3<3

Kramisar

2009-04-15 @ 08:52:29
Postat av: Alexandra

Haha! ja jag fick titta lite tjejprogram sen, fast behövde inte tvinga honom =)

2009-04-15 @ 11:01:40
Postat av: Pappa Nicke

Jag lyssnar inte på er militanta feminister! Hos oss tittar vi bara på bil/mc program på discovery! Så det så!

2009-04-15 @ 23:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0