Torsdag 23 April

Varit ute det mesta av denna dagen också, älskar solen och värmen. Som de flesta! =) Emelie och jag möttes med barnen och gick en lång runda genom jämjö så jag fick tips på nya vägar jag kan gå.
Vi stannade hos dom och fikade en stund och barnen lekte och var söta. Samuel vill så gärna att Isak ska kunna gå med honom.. men det kan han nog snart.
Idag tog han åtta steg när Niklas lockade honom med en boll! så duktig! Jag missade det tyvärr men dröjer nog inte länge innan jag också få se.

Idag ringde bokningen om jobb, nästan hela nästa vecka men det blir iaf tis, fre, lör & sön. Svårt att få barnvakt mitt i veckan. Men det blir ju ett par dagar iaf och det är jag glad för.


Lek på Samuels rum.


Här får du lite mer kex Isak!

Och här får du också mer =)

Så här gör man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0