Torsdag 30 April

Godmorgon!
Inatt har Isak sovit hela natten, blev helt chockad när vi vaknade, han har gjort det en gång innan bara. Jätte skönt ju! Men vi är trötta iaf, haha. Isak somnade precis.. jag funderar på att lägga mej en stund jag också.
Jaha idag är det valborg, ska ni hitta på något kul?
Vi hade planerat att gå och titta på brasan iaf med Isak men det verkar inte bli något med det så nu vet jag inte va det blir.
Tänk att det är maj redan, snart sommar och Isak fyller 1 år!  Och allt verkar falla på plats med jobb och så, hoppas vi. Huvudsaken är att man har ett jobb!
Ska bli skönt med schema i sommar så vi kan planera dagarna, om vi ska åka iväg någonstans.
Jag vill iaf åka till Ölands djurpark! jag tycker det är så mysigt att vara där och titta på alla söta djur.. och så ligger det ju nära..

Undra om det är skönt ute nu, ser ut att blåsa en del. Hade varit skönt att komma ut så man vaknar till liv =)

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi planerar också att åka till Ölands Djurpark i sommar, tänkte hyra en stuga över en helg eller nåt :)

2009-04-30 @ 10:44:08
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0