Fredag 14 Augusti

Hej hej!  nu var det nästan en vecka sen igen jag skrev, att jag blivit så dålig på det? ska försöka bättra mej för jag gillar verkligen min blogg.
I söndags förra veckan var vi ju på dop för lilla Hampus! allt gick jätte bra och var hur fint som helst, lillkillen var så fin i sin dopklänning =) Roligt på fikan efteråt också, Isak hade särskilt kul. Jag har aldrig sett honom skratta så mycket! och flörta med tjejerna.. det gör han redan :D han blir nog en riktig tjejtjusare som jagar tjejerna på skolan sen:P haha.
Hmm ja i veckan har vi jobbat och sen var vi iväg och handlade regnkläder, ryggsäck, vantar och sånt som Isak sk ha på dagis. Dags för inskolning på måndag! jag är säker på att han kommer älska det, han trivs så bra bland andra barn.

Igår var jag & mamma inne på sailet. Jätte trevligt att göra nånting bara hon och jag, så himla längesedan. Vädret var helt okej, och Arvingarna spelade härliga sommarlåtar. Så det var en toppenkväll =)
Ska åka in i morgon på dagen en sväng också, Isak och jag. Niklas jobbar 14-21 så vi ska passa på att träffa lilla Johanna, vilket också var längesen. Kommer bli roligt, hoppas det blir fint väder.
Ikväll är jag bara sugen på något gott och mys hemma<3

Hoppas ni får en trevlig helg nu*


                                                                   Hampus Dop 9/ 8 -09























Det var en väldigt fin dag och nu är jag gudmor till lille Hampus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0