Fredag 7 Augusti

Hellu!
Så var det helg igen. Har haft en bra vecka och haft att göra.
I måndags bjöd vi hem Nicklas och Erika på grillkväll. Jätte trevligt som alltid, skrattar jämt så man får ont i magen när vi är med dom. De blev att vi sjöng Lips senare på kvällen också.. haha, så roligt.
Isak fick vara uppe hos farmor under kvällen, men efter tolv nån gång fick han komma hem och nana.
Efter jobbet i onsdags var vi ute och övningskörde för första gången på ett bra tag, men jag kom ihåg mer än jag trodde och det var lika kul :D längtar efter körkortet!!
I torsdags kom Niklas moster och hennes son ifrån Stockholm på besök, aldrig träffat dom innan så det var kul. Det tyckte Isak var så go också, han gick omkring och busade och skrattade som vanligt. charmören =)
Idag slutade jag jobba halv två och eftersom det var underbart väder passade vi på att åka till stranden för första gången denna sommaren. Vi var på Gisslevik och Isak tog sitt första bad i havet ! på det grunda var det helt ok =) Duktig han är lille fisen. Sen fick han springa med rompan bar på gräset, och det äääälskar han<3
Ikväll har jag bakat kola snittar till Hampus dop på söndag. Nu sitter nicke på golvet och viker tvätt och jag... ja jag sitter i soffan med datorn och har gott :D hihi.
Hoppas ni får en bra helg!
Vi ska passa på att vara ute i det fina vädret nu när jag är ledig.





Sitter ute och har det gott & väntar på sällskapet.

Söta paret Nicklas & Erika

Tittar på foton!

Killarna laddar typ inför Lips ser det ut som :)





Och så kommer några bilder ifrån stranden idag såklart =)


Badpojken

Lek på stranden

Efter ett tag var det riktigt kul!

Rompen! hih<3

Älskar min lille gosepojk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0