Lördag 1 Augusti

Hejsan!
Haft en bra dag? Jag har faktiskt haft det ganska bra. Jobbat 7.00-21.00 med rast 3 timmar på eftermiddagen, då kom Niklas och Isak och hämtade upp mej så åkte vi ut till Lyckeby. Jag ville köpa ramar och titta efter kläder till Isak. Vi hittade de vi ville, köpte jätte fina kläder till lillfisen, b la en skjorta han ska ha på dopet på lördag =) Kommer vara så tuff så.
Sen tog vi oss en lunch på Matkult på Amiralen. Var mysigt att komma ifrån jämjö lite och träffa älsklingarna.. det var mycket lättare att jobba resten av kvällen sen =)
Nu jobbar jag bara imorrn 7.00-17.30 sen ledig måndag. Då kommer Nicklas och Erika hit för att grilla och dricka gott, roligt!
Nu ska jag bara ha det skönt i soffan. Åh provade förresten en massagedyna eller va man ska kalla den på Elgiganten idag! åh det var det skönaste jag varit med om. En sån önskar jag mej! hihi. Ville inte resa mej därifrån men var ju tvungen efter ett tag.. nicke ville ju också prova.

Ha det :D


Det är väldigt roligt att köpa kläder till Isak!

Tuffa kläder till en tuff kille :)



Denna vill jag ha :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysigt, fina kläder ni hittade :) De e ju på söndag inte lördag, hi hi så du itne står där uppe fel dag :)

2009-08-01 @ 21:52:50
Postat av: Nicole

Oh, har du också blogg! :D Vad trevligt, hihi. Isak är sååå söt, en riktig liten goding! Nu ska jag ladda inför helgen .. :(

2009-08-07 @ 21:17:07
URL: http://nickiiis.blogg.se/
Postat av: felicia

gud vilka söta kläder :) jag har köpt en tröja till isak också jättesöt saknar dig hoppas vi ses snart puss :)

2009-08-11 @ 10:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0