Lördag 8 Augusti

Vilken underbar dag vi har haft, jag, nicke & Isak<3
Vi har tillbringat dagen vid pappa & Anjas pool. Alltså sol, bad och mys heeela dagen. Bara kopplat av och njutit av sommar värmen.
Härligt att få lite sommar tillsammans äntligen.
Isak har varit ganska rädd för att bada i poolen men idag gick det bra efter en stund. Vi låg i ett bra tag och busade och hade jätte kul. Nu kommer det nog bli svårt att hålla honom därifrån istället hih.
Jag blev lite solbränd idag också, har känt mej så blek bland alla bruna och fina <haha men nu har jag lite färg iaf ett tag.

Imorgon är det dags för dop! Jag ska bli gudmor till lilla Hampus. Är lite nervös faktiskt, jag ska bära fram honom men jag tror det kommer gå jätte bra. Ser verkligen fram emot det för jag är stolt som en tupp :D

Nu har Niklas och jag tittat på film och snart blir det nog att krypa till kojs!
Men först, lite bilder från dagen =)



Killarna i poolen!

Wiii

Bada lite med mamma med







Det här e livet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0