Onsdag 19 Augusti

Hej hej och hurra för mej, hihi!
Haft en jätte lugn och fin födelsedag =)
Fick frukost på sängen i morse och lite sång av Niklas & Isak och en present som jag önskat mej men inte trodde jag skulle få. Värmespolar till håret, så man får fin fina lockar! jag har redan provat dom och håret blev verkligen jätte fint, och det gick snabbt. Lite skillnad från när vi gör det med min locktång, då får man sitta typ 1 ½ timme och det är ju ganska tråkigt.
Ja sen har jag fått pengar, presentkort och blommor mm så jag är jätte nöjd och glad med min födelsedag!
Varit en mysig dag med familjen<3

Imorgon ska vi nog åka till Malin och hennes familj å hälsa på. Det skulle bli fint väder så då kan vi vara ute och ha det gott!! men först ska vi till dagis på förmiddagen =)

Snart är det lördag, då åker vi till Göteborg :D



Dessa fick jag idag av älskling!

Testing, här se jag ju lite halvrolig ut


Inte "fixat" iordning håret än men jag är nöjd =)

Min syster Felicia & hennes vän Johanna & Isak i mitten =)

Fika på uteplatsen!

Busen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0