Onsdag 26 Augusti

Hallå hallå.
Haft ett par roliga dagar nu senaste.
I fredags fick jag jobba 12-20.30 så det var roligt att få jobba lite.
På lördag morgon åkte vi mot Göteborg 06.30! bilturen var helt okej, Niklas och Nicklas tillsammans blir väldigt tokigt om man säger så! det blev en hel del skratt.
Var framme vid halv elva tiden tror jag, lämnade bagaget och tog spårvagnen till Liseberg.
Började med Lisebergsbanan, ooh va det kittlar gott i magen.
Sen var det dags för lunch och kall öl. Det blev faktiskt en del åkande för min del, även om jag brukar vara ganska feg.
Åkte t om Kanonen! & Uppskjutet! haha, trodde jag aldrig, men härligt var det =)
Nicklas och Erika åkte en otäck sak, tror den är ny för året.. Uppsvinget heter den, ingenting för den höjdrädda!!
Vi blev kvar på Liseberg hela dagen och inpå kvällen, drack öl och åt gott.
Försökte vinna något gång på gång men icke.
På kvällen blev det öl och drink på vårt superfina hotell! Scandic Rubinen på Avenyn! hur fint och fräscht som helst, det rekommenderar jag verkligen.
På söndagen åkte vi förbi Ullared på vägen hem. Har aldrig varit där och jag tycker det fanns väldigt mycket fint till små barn, vi köpte massa fint till Isak =) men det var bara en liten sväng vi var där.. så hann ju inte se allt.
Åker gärna dit med mycket pengar någon gång hihi.

Andra veckan för Isaks inskolning på dagis nu, allt går jätte bra och han älskar att gå dit =)
Efter dagis imorgon ska vi in till stan för lite ärenden.
Sen är det fredag igen! och vet inte om jag får jobba något, annars tänkte jag ha lite kalas fika :)

Såg förresten Män som hatar kvinnor igår, vilken bra film!! inte ofta det blir svenska filmer annars men denna var verkligen bra.

Ne nu ska jag lägga in lite bilder sen lägga mej på vetekudden.. har skitont i ryggen :(



Nicklas kör!

Den andra Niklas är cool i framsätet!

Och Erika & jag är trötta men glada i baksätet!

Lunchdags & öldags!



Bildbevis, uppskjutet :)

Kanonen

3D film med snygga glasögon, häftigt.

Skål

På hotell rummet

Älskling på hotellet

Drack lite gott på kvällen.

Alltid lika glada, Nicklas & Erika

Kommentarer
Postat av: Anja

Tack för lånet av lillfis i helgen vi hade det jättemysigt..

Anja

2009-08-27 @ 20:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0