Söndag 30 Augusti


Så, hej igen.
Nu har jag precis tagit en varm dusch och satt mej under täcke i soffan.
Haft en rolig helg! I fredags hade vi pappa & familjen och min farmor & farmor på middag här hemma. Jag fick presenter eftersom jag fyllde år den 19:e. På lördagen var vi redan iväg för att shoppa! hihi, jag fick nämligen presentkort och pengar i present. Jag hittade ett par jätte fina skor, och en skjorta & en skarfs.
Det hade jag på mej på kvällen då jag blev bjuden på middag på Nivå av min bästa vän Johanna. Det var så roligt att ses bara hon och jag, vi har pratat om det så länge.
Kändes lyxigt, vi åt och drack så gott :D
Idag har vi bara tagit det lugnt hemma och ikväll har vi ju varit på bio. Filmen var faktiskt jätte bra.
Så nu har vi använt bio- checkarna vi fick i julklapp =)

Nu ska jag kika lite på nätet sen sooova*

Imorgon är det dags för möte! Jobb möte...

Godnatt!


 


Lillasyster, Isak & lillebroo

Isak & Fanny dansar loss

Isak & Kasper




Johannas kise Chefen!


Johanna, vi väntar på taxin.






Ooh så gott =)



Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0