Tisdag 18 Augusti

Hej på er!
Hoppas att ni mår bra.
Själv mår jag fin fint, är lite småtrött bara men det är ju inget ovanligt.
Har haft lite för oss senaste dagarna. I lördags åkte jag och Isak in till stan och gick på sailet med Johanna, men gud va det regnade!! Johanna var så söt och köpte två regn ponchos, hihi så vi såg roliga ut men det var riktigt skönt när dom åkte på =)
Köpte faktiskt en väska på sailet och en tunika som jag fastnade för direkt, på stan köpte jag ett hårlasso. Jag har ju alltid håret uppsatt så då kan det var kul med något annat än bara toffs.
På söndagen fick vi middag hos pappa & Anja, och på måndagen hämtade vi min lillesyster Fanny som skulle sova hos oss.
På eftermiddagen igår var det även dags för Isaks första inskolningsdag på dagis! Jätte roligt, han var så nyfiken på allt och alla, och tittade efter oss då & då.
Idag var vi där på morgonen och var med på fruktstund och så sjöng de lite och var ute i lekparken. Isak var jätte duktig idag också och det var så roligt att se honom med de andra små barnen. Jag blev bjuden på choklad-sand-kaka och vinbär av några småtjejer =)
Ja verkligen jätte roligt alltså.
Fanny och jag har tillbringat eftermiddagen i köket och bakat cheesecake, muffins med glasyr och sockerlängd, mina systrar är lika glada för att baka som jag=)
Vi bjöd pappa & Anja på det nybakade mär de var här och skulle hämta Fanny.

Nu sitter Niklas här och håller på med våra foton, jag får nog hjälpa till strax... ska bara lägga in bilder först.
Sen blir det sängen och hoppas på att man får något gott på morgonen eftersom jag fyller 22 år imorgon:D

Ha en fortsatt bra kväll<3




Vår gosing!


Tuffing i nya kläder

Johanna på stan

Jag med minbusunge

Johanna var lite cool i sin poncho

men jag såg ut som en tant

Johanna trivs med att köra vagnen =)

Här var det livat!

Kommentarer
Postat av: Katrine

Grattis på födelsedagen:D

2009-08-19 @ 00:45:33
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0