Torsdag 20 Augusti

Idag har vi haft mycket för oss.
Började dagen på dagis, vi stannade en stund sen fick vi gå ett tag så Isak fick vara där själv. Vi var iväg ca 45 min och när vi kom tillbaka så lekte han för fullt i lekparken och såg inte ens oss, hihi. Så duktig är han lille gubben<3
Det känns så bra för man ser verkligen hur roligt han tycker att det är.
Imorgon ska han få stanna kvar och äta lunch, då ska vi gå en stund också så vi inte stör, men det blir nog inga problem.
Stolt mamma är jag<3

Sen har Malin & lille Hampus hälsat på, han växer den lille också.. pratar mycket nu, bebisspråk alltså =)  han blev väldigt glad för Niklas idag, de hade så gosigt så.
Och så ville jag in till stan för å se om jag kunde hitta något fint för mina presentkort jag fick igår. Hade velat ha en klänning eller nåt till Göteborg men hittade ingen. En grön skön tröja och en mascara fick jag med hem.
Isak fick kläder och nya skor.
På hemvägen stannade vi till hos pappa och Anja, där bjöd lillasyster Fanny på amerikanska pannkakor, så himla gott!! tog receptet så det dröjer nog inte länge innan vi gör dom här hemma.. mums mums.
Isak var helt slut nu efter denna dagen så somnade direkt efter lite välling.
Imorgon ska vi hem till Malin & Hampus och hälsa på och titta på deras lilla föl.
Packa inför helgen också =)

Gonatt*


Titta så söta<3

Wii, vilka kompisar

Isak tycker så mycket om lille Hampus & klappar fint<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina kort det blev... :) Särskilt det andra där dom skrattar båda två, så gulligt.. Synd att ni inte kunde idag.. Ha det så kul i göteborg i helgen, njut nu... :) Kramar

2009-08-21 @ 11:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0