Torsdag 27 Augusti

Godmorgon!
Sitter och väntar på besök, Malin & lille Hampus kommer en sväng.
Alltid lika roligt, och Hampus växer så mycket hela tiden:D
Lämnade Isak på dagis vid 9.30, då skulle de ha fruktstund så jag kunde säga hej då och det var lugnt =)
Ska hämta honom vid ett tiden, då ska vi vidare in till stan. Jag ska på möte sen hoppas jag vi hinner med en liten runda på stan också.
Storhandling ikväll! allt är verkligen slut här hemma.

Ha en bra dag!
Förresten, Isak har kommit på att han kan öppna den nedre kylen i köket. Igår hittade jag en nektarin med massa stora tuggor i! haha.. vilken buse!<3

Kommentarer
Postat av: Anja

Sikken liten trollunge.. Härligt att det går bra på dagis... Saknar er men vi syns jue i morrn

Kramisar Anja

2009-08-27 @ 20:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0