Fredag 11 December

Hej & hå.
Fredagkväll och Nicke och jag ligger i soffan å är helt slut. Ibland är det tufft att vara förälder, Isak har ju varit sjuk nu hela veckan + att han kommit in i trotsåldern, den första då:P  det har varit en del skrik och gråt och sparkande.. så man blir ju lite trött, men det är ju sånt man ska gå igenom. Han är ju vår underbara kille ändå=) vi älskar honom mest i världen! ibland kan han va riktigt söt när han blir vansinnig ;)

Har tittat på Idol finalen nu och jag tycker det är riktigt svårt å gissa vem som vinner, de är ju så bra båda två. Men jag hoppas nog på Calle iaf..
Imorgon är jag ledig och vet inte va vi ska hitta på, och på söndag jobbar jag vilket ska bli kul för jag älskar mitt jobb så man saknar det!

Hoppas ni har en mysig fredagkväll!


Här är lite fler bilder från julbordet med Niklas jobb i fredags:


Jag med några av damerna.



Niklas sjöng en snapsvisa!

Niklas, jag & lilla busken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0