Fredag 18 December

Hej hopp.
Nu har min katt kommit hem! phuu, blev ganska orolig för honom faktiskt.. man kan undra vart han hållit hus.
Nu ligger han iaf i soffan och gosar, han fick en "monsterklii" som vi kallar det, haha han älskar att bli kliad på halsen =)
Niklas och Isak sover sen typ klockan åtta, halv nio. Det är inget kul på tv och jag är uttråkad och ej trött. Däremot finns det mycket kul på nätet. Jag befinner mej i "vill ha världen" så jag tittar runt efter bord och stolar, tyger, kläder, barnmöbler.. jaa allt möjligt =)
Men det som står högst på önskelistan är ett matbord & snygga stolar till vardagsrummet, hittade två som skulle passa uuutmärkt:


Eller:


Vill ha vill ha vill ha! hoho

Nu ska jag kika vidare, hoppas ni har en trevlig fredagkväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0