Lördag 19 December

Grattis Isak på din namnsdag! Isak betyder: Han som skrattar och det passar mycket bra in på vår Isak<3

Idag har jag och lilleman bara tagit det lugnt, tvättat lite, städat lite, ätit lite, aah det är väl det. Hade planer på att åka ut med pulkan, trodde Niklas skulle komma hem tidigare, han är iväg och jobbar sen 7.00 i morse stackarn... Men det är tur de håller ordning på vägarna!
Jag har duschat och sådär nu för snart är det dags för mej att gå och jobba kväll. Niklas och jag kommer bara gå om varandra idag, men jag hoppas de får en mysig kväll mina älsklingar!

Hoppas ni har en bra helg:D


Isak i sin pulka förra vintern, men oj nu när man ser bilden.. får han ens plats i den längre?! hade för mej den var större :D

Kommentarer
Postat av: Anja

Grattis lillkillen! Skrattar...ja det gör han jue mest hela tiden.

Kramisar

2009-12-19 @ 17:10:47
Postat av: Katrine

Jadu Alexandra. Samma problem har vi med vår pulka, vår har oxå krympt? Haha

2009-12-20 @ 19:25:36
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0