Måndag 7 December

Hallå.
Idag vaknade Isak upp med feber igen! Vi kände att det måste vara något med lillefisen så lika bra å ringa bvc. Väl där så såg doktorn att han var jätte irriterad i sin hals, stackarn. Så det är ett virus han har fått så nu är det bara å hoppas att han bättre fort! min stackars lille älskling:( vi skulle egentligen iväg denna vecka men det blir inget med det.
Nicke och Isak hade iaf mumsat på glass och kräm ikväll när jag jobbade, det är ju kallt och gott i halsen.
Och när jag kom hem vid tio-tiden vaknade han till och var på ett strålande humör och busade ett tag, men han somnade snart igen=)

Så roligt är det nu förresten när han börjat säga mer ord och så, kan skriva ett par ord som han lärt sig:

Mamma
Pappa
Mamo (mormor)
vovve
Titta
Heeej
Beeep (pip)
Dää (där)
Faffa (farfar)
Foffa (morfar)
Tatt (tack)
Aj
Aja (Anja)



Min duktiga kille med sin nya favorit apa, Arne som han fått av Amelia =)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Blomma sa han en gång här med. Pekade på mina växter i fönstret samtidigt. (Y)

2009-12-08 @ 12:52:58
Postat av: Katrine

Naw stackars liten, jobbigt när dem små liven ska vara sjuka och man inget kan göra:( Men Apan Arne blev en favvis hos er oxå iallafall:)Hoppas att allt är bra med er annars. Kram

2009-12-08 @ 13:31:22
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0