Onsdag 16 December

Hej igen.
Ikväll har Isak och jag varit själva. Niklas fick jobba över pga vädret.
Nu är det ju såå fint ute, man riktigt myser när man tittar ut. Såg på tv att det kommer ännu mer i morgon och blåst med det. Huu tur man är ledig, är bara Isak som ska på julfest kl 9.30 men det är ju bara i huset brevid =) Alla föräldrar fick köpa en julklapp som tomten ska dela ut på dagis till dom, eftersom han älskar bilar så köpte vi en liten volvo till honom.. hoppas han gillar den. Kan tänka mej att barnen kommer vilja ta varandras saker :P

Somnade såklart innan när jag gett Isak välling och han skulle sova. Jag vaknade vid kvart över nio och då kunde jag se sista biten av Paradise Hotel som jag är helt fast i ! Det är verkligen lurigt och spännande hehe =).

Imorgon blir det julbak! får se om Johanna kommer. Det blir pepparkakor, snickers och knäck och kanske mandelmusslor.. lussekatter hade jag ingen lust med att baka?
Det blir iaf en mysig dag tror jag säkert och blir troligen populärt hos min lille pojk<3

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0