Onsdag 30 December

Hej igen.
Nu va man hemma efter jobbet, fick skjuts hem idag så jag fick komma hem med en gång.. åh så skönt=)
Haft fullt upp så tiden har gått fort, men när det är så brukar jag alltid känna att jag glömt något? men det kommer ju fram isf:P
Niklas och Isak sover som stockar, försökte väcka nicke med mina kalla händer men fick bara ett gnyy ifrån honom så han är nog väldigt trött.

Började titta bland våra bilder nu, och det känns så konstigt när man ser bilder på Isak när han var nån månad gammal knappt. Att han varit sååå liten, och nu är han en riktigt stor pojke =)


Här var han bara någon dag gammal, underbart kort<3


En liten knobbas som ålar sig fram.


Haha, jag med min kramgoa son<3


Hihi nöjd kille som kan stå upp!

Jaha? 1 år och nu börjar man riva ut... jaa, allt möjligt :P

1½ år och en riktigt stor pojke <3

Kommentarer
Postat av: Katrine

Jadu, tiden bara rinner iväg:( De blir stora så snabbt. Nästan så att man får dåligt samvete för att man inte hinner med ibland. Passar på att önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kramar från oss:)

2009-12-30 @ 23:21:20
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0