Söndag 20 December

Hoho bara fyra dagar kvar till jul! =) Åh det ska bli så roligt och mysigt!

Idag har jag jobbat, slutade halv två då kom Niklas och hämtade mej, sen åkte han iväg för att jobba. Inte kommit tillbaka ännu, mycket och göra med sååå mycket SNÖ!
Visst är det jätte fint och mysigt med det ställer ju till en del besvär också. Imorse när jag skulle gå från busshållplatsen till jobbet så visste man inte va som fanns under snön.. jag var som en snögubbe när jag kom fram.
Imorgon jobbar jag min sista dag sen är jag ledig igen.

Isak har varit på ett strålande humör idag så vi har haft jätte kul! han fick rida på min rygg och det var superkul, men jag blev helt slut haha=)
Vi tittade på Anna Ankas jul innan, och jag tycker hon är konstig men ändå så rolig! skrattade en hel del.. trodde jag inte , men det var inte mycket annat å se så jag fastnade.

Ska försöka lägga mej tidigt ikväll, har ju blivit en riktig nattuggla annars:P

*Godnatt!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0