Söndag 6 December

Hej hej!
Nu gör jag mitt 3:e försök att skriva ett inlägg denna helgen.
Ifredags var vi på julbord med Niklas jobb, på statt. Det var en riktigt rolig kväll med mycket god mat, od dricka och många skratt! Och sent blev det också så vi sov typ halva lördagen. Isak hade sovit över hos sin morfar och de hade bakat lussekatter och pepparkakor som han hade med sig hem =)
Sen blev det bara gos, pizza och teven resten av kvällen.
Idag gick vi en morgonpromenad efter att jag fått en liten sovmorgon. Sen sov vi igen ett par timmar sen åkte vi och handlade på maxi.
Nu har vi precis tittat på en skitbra film, Jakten på lycka tror jag den hette. Gråten var inte långt borta många gånger under filmen.

Imorgon kanske vi får besök innan jag ska börja jobba på eftermiddagen.

Hoppas ni haft en bra helg ni också =)


Mamma gjorde mej fin i håret i fredags.

Niklas och jag på statt.

En pussbild såklart!






Vi avslutade kvällen på Olearys.

Kommentarer
Postat av: Katrine

Ni är så fina ihop du och din Nicke:) Hoppas ni hade trevligt i helgen!Kram

2009-12-07 @ 19:03:34
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/
Postat av: systeryster :D

Ni är alltid lika fina :D <33333

2009-12-15 @ 17:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0