Tisdag 1 December

December nu, och det kändes redan kallare idag! brr och än är det bara början.
Det känns mysigt att julen och så är på väg iaf=)
Idag har jag jobbat kvällen, varit en mycket lugn kväll så det var en bra början på mina tre arbetsdagar.
Niklas ringde vid 19.00 tiden och sa att Isak fått feber igen :( stackars lillfisen.. får hoppas han är bättre imorgon. Bara han sover och dricker mycket.
Niklas ska vara hemma med honom imorgon iaf. Tråkigt bara för imorgon skulle han haft en heldag på dagis, det blir inte så ofta eftersom jag jobbar som jag gör och han älskar dom dargarna. Då får han ju verkligen tid och leka med sina kompisar. Så nu får ni hålla tummarna att han blir bra fort igen<3

Igår hade vi en super rolig dag! Jag ,Isak & Katrine och Amelia var på leklandet hela eftermiddagen. Gud va roligt det var, vi lekte som bara den! även Katrine som ska få bebis i januari klättrade omkring en hel del med magen hihi, imponerad. Isaks favorit var bollhavet, där simmade vi omkring och kastade bollar till varandra, och Amelias russekanorna ( som jag kallar dom ) Ja det blir många fler gånger, hur kul som helst! =)

Nu ska jag ta det lugnt i soffan och lägga mej på min vetekudde, har haft så ont i min rygg idag.

Ha det bra så hörs vi =)



Amelia & Katrine

Jag och Isak leker

Wiii va kul! =)

Sen cyklade vi lite också

Här kommer viii

Hallå mammorna vi vill ha fika nu!

Mmm mjukglass blev det ;9

Haha, småttingarna spelar air hockey

Denna bilen var tuff mamma!

Apans stol var perfekt för Katrine & magen att ta en paus i =)

Och så lite mer lek bland bollarna innan vi gick hem.

Det var verkligen en rolig dag!

Kommentarer
Postat av: Katrine

Jadu Alle, vi hade verkligen kul:) Bara hoppas att bebis är ute tills nästa gång vi ses. Kram

2009-12-02 @ 12:55:28
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh Alle, vad fin liten kille du har och han är så otroligt lik dig! Jag är så glad för din skull. <3

2009-12-02 @ 17:58:16
URL: http://juliadazed.blogg.se/
Postat av: systeryster :D

dom ser ut att ha haft roligt :D ha det finfint gumman :P

2009-12-05 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0