Tisdag 15 December

Hej på er.
Nu har jag jobbat tre dagar och det har varit jätte skönt att komma iväg lite. Isak har varit på dagis och det har gått bra, lite upp och ner med humöret bara, men han blir så glad när vi går dit om mornarna å så fikar dom på smörgåsrån & mjölk. Han älskar sitt dagis och sina kompisar och fröknarna=)
Annars har vi inte gjort så mycket de senaste dagarna, jag somnade i soffan både igår och idag:P
Imorgon ska Isak vaccineras på morgonen, sen till dagis och jag iväg på möte med jobbet.

Torsdag ska Isak på julfest på förmiddagen sen tror jag vi ska ta och baka han och jag =) Bjöd hit Johanna, så får se om hon kommer och hjälper till, eller någon annan.

Nu är min pojke gladare igen! Han har ju varit så sjuk och ledsen & arg, jobbig vecka. Men idag var han som vanligt tycker jag <3 När jag hämtat honom på dagis brukar vi alltid lägga oss i soffan en stund med en filt och bara gosa, ibland kittlas han, drar mej i näsan, pillar mej i ögonen, eller nåt annat skoj. Han skrattar så mycket och jag bara njuter av å se honom & tänka på att han är min lille son & hur stolt jag är över honom.

Mysigt med snö idag, fint när det lägger sig och blir vitt överallt. Men hur ska vädret bli nu då? Kallt har jag bara hört iaf.


Älskling! Världens sötaste lille tomte<3

Kommentarer
Postat av: Anja

Skönt å höra att han e bättre nu lillgrabben...

Han e jue bara för gooo

Kramisar

2009-12-16 @ 09:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0