Tisdag 22 December

Hellu!
Nu har man julkänsla! härligt=)
Idag vaknade Isak väldigt tidigt men det var lugnt för vi väntade ändå besök. Emelie och Samuel har hälsat på oss i förmiddag, så roligt så. Pojkarna var lite blyga i början, hihi så sött men sen  blev det lek.
Han hade åkt pulka hit, vill ha en större pulka till Isak också. Såg så mysigt ut.

Vi har satt upp våra julkort vi har fått på kylen, Isak pekar på tomten och säger: Fafaa! haha,det liknar ju inte ens hans farfar? skrattar lika mycket varje gång.

Lillen ligger och sover nu, somnade som en stock när jag la honom i sängen. Själv sitter jag här och mår lite smått illa? :S men jag tror jag har druckit för mycket kaffe bara...

Imorgon är det dags att fira jul med Niklas mamma, pappa och syskon =)


1 år sen idag, ser ni vilken knobbas han var? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0