Tisdag 8 December

Hej hej.
Det har varit en lång dag.
Ingen förbättring för lille Isak, fortfarande hög feber men efter alvedonen i eftermiddags har han varit uppe ett tag. Innan idag har vi bara vilat och sovit.
Så i morgon hoppas jag han slipper ha så hög feber!
Nu sover killarna och jag sitter uppe själv som jag brukar, blir inte trött om kvällarna nu när jag sover på dagarna.

Är sugen på att börja baka massa till jul snart! Det kan man väl börja med nu? lussekatter, pepparkakor, knäck och snickers såklart! åh så gott, och kul att baka!  Nu kan Isak hjälpa till också, och kanske kan man försöka få med nicke också?=) hihi.

     

                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0